

Відповідно Закону України «Про дошкільну освіту», річного плану Житомирського дошкільного навчального закладу на 2022-2023 н.р. , вимог Базового компонента дошкільної освіти, програми розвитку «Українське дошкілля», згідно з затвердженим планом, проведено підсумковий моніторинг стану сформованості компетентностей дітей та засвоєння ними змісту програми. Перевірка рівня сформованості життєвих компетентностей дітей дошкільного віку охоплювала наступні питання: аналіз рівня … Продовжити читання “Моніторинг якості освіти ІІ півріччя 2022-2023 н.р.”

З метою створення ефективної системи управління якістю освіти в дошкільному навчальному закладі, комплексної оцінки якості освіти в І півріччі 2022-2023 н.р., проводився освітній моніторинг рівня знань та досягнень дітей. Завдання моніторингового дослідження: Виявити якість практичної реалізації завдань Базового компоненту дошкільної освіти та отримати об’єктивну інформацію про якість дошкільної освіти, а також прогнозувати її … Продовжити читання “Моніторинг якості освіти І півріччя 2022-2023 н.р.”

У закладі дошкільної освіти були проведені вхідний моніторинг рівня досягнень та засвоєння програмових вимог станом на початок 2021-2022 навчального року (з 06.09.2021 р. по 17.09.2021 р.) та підсумковий моніторинг рівня досягнень та засвоєння програмових вимог станом на кінець 2021-2022 навчального року (з 23.05. по 03.06.2022 р.; в режимі онлайн з дітьми, які не відвідують заклад … Продовжити читання “Результати моніторингу якості освіти 2021-2022 н.р.”