Група “Метелик”

25.Бер.2018
Група “Метелик”

Наші вихователі:

                                     

Куценко Валентина Василівна           Чепис Таїса Миколаївна

Помічник вихователя:

Хомяк Ніна Миколаївна

 

Девіз групи:

У садку барвисті квіти —
Це веселі наші діти!
Ворухнулись, замигтіли,
До вихователя полетіли.
Ми — веселі всі малята,
Ми — молодші дошкільнята,
Хочем знати ми багато,
В світі казки побувати.
Ми всезнайками не народились,
Та у них перетворимось,
В нашій творчій групі
Ми всього навчимось!

 

Педагогічне кредо Куценко В.В.: «Учитись важко, а учить ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й сам сягнеш нової висоти»

Проблемна тема:  «Конструктор LEGO Education як засіб формування пізнавальної сфери дітей дошкільного віку»

Результативність роботи з конструктором LEGO Education

Конструювання  стимулює у дошкільників розвиток творчих здібностей, забезпечує стійку мотивацію до отримання знань, до пізнання нового. Конструюючи різні моделі з дрібних деталей за схемами послідовних дій, за картиною чи уявою, діти навчаються:

  • виконувати посильну трудову діяльність, створюючи моделі з деталей конструктора
  • планувати свої дії відповідно до поставленої мети
  • свідомо контролювати поведінку та узгоджувати свої дії з діями товаришів
  • створювати конструкції високої якості, міцні та естетично привабливі
  • керуватися схематичною інструкцією у своїй діяльності
  • аналізувати результати своєї праці

 LEGO конструювання сприяє різнобічному розвитку та вихованню дошкільників. Під час конструювання:

  • Формується –
  • наочно – дійове та образне мислення;
  • уміння порівнювати,узагальнювати,класифікувати;
  • образна та рухова память;
  • образна та просторова уява;
  • уміння зосереджувати увагу;
  • пояснювальне мовлення.
  • Розвивається –
  • сенсорні основи сприймання;
  • технічні та образотворчі навички;
  • навички елементарного орієнтування у просторі;
  • емоційна сприйнятливість;
  • інтерес до дидактичної та образно-рольової гри;
  • пізнавальна активність;
  • здатність до самоконтролю.
  • Виховуються –
  • самостійність;
  • ініціативність;
  • наполегливість;
  • креативність.

 

Педагогічне кредо Чепис Т.М.«Віддай дитині крихітку себе, за це душа наповнюється світом» Л.Костенко

 Проблемна тема: «Розвиток художніх здібностей дітей засобами розважального малювання»

Мета: розкривати у дітей здібності відчуття кольору, гармонію його в природі, мистецтві, навколишньому просторі. Виховувати бажання досліджувати, експериментувати, відтворювати красу у кольорі»

У процесі малювання розважальними методиками у дошкільників відбувається:

  • розвиток емоційної сфери..
  • розумовий розвиток(мислення, память, увага, мовлення),
  • моральний розвиток особистості,
  • розвивається дрібна моторика рук,
  • виховання працьовитості, наполегливості, охайності.

 

З упевненістю можна сказати, що кожна дитина народжується з природними творчими задатками, але творчими людьми виростають лише ті, умови виховання яких дозволили розвинути ці здібності вчасно. Багато залежить від того, хто опиниться поруч із дітьми, коли вони будуть робить перші кроки у складний та багатогранний світ мистецтва.

Світ мистецтва безмежний. Пізнавати його ми будемо не день, не рік, а все життя. Тому, починаючи з дошкільного віку, педагог покликаний розвивати в дітей художній смак, виховувати важливу для людини якість – любов до мистецтва, до прекрасного.

Гурток «Пластилінові фантазії»

Мета: розвивати у дітей вміння за допомогою пластиліну створювати предмети та явища навколишнього світу, надавати їм образної виразності, створювати картини за власним або запропонованим ескізом; розвивати творчу уяву, фантазію, естетичний смак, зміцнювати дрібні м’язи рук.

 

Наша група:

 

Галерея зображень
error: Content is protected !!