Інклюзивна група “Барвінок”

25.Бер.2018
Інклюзивна група “Барвінок”

 

Наші вихователі:

                                       


Андрощук Зоя Никодимівна        Шевчук Аліна Олександрівна 

 

Асистент вихователя:           Помічник вихователя:

                                                     

 

Василюк Марія Василівна                Невмержицька

                                                             Катерина Олександрівна 

 

Наш девіз:

Наш девіз завжди такий: 

Більше справ, а менше слів!

В нас, у садочку, Барвінчата

Прагнуть все на світі знати.

Наша пісня

БАРВІНОК

Барвіночку зелененький

Україна – твоя ненька,

А ми її онучата

І звемося барвінчата.

 Ой, барвіночку хрещатий

Ти все любиш прикрашати

У вінок тебе вплітаєм

І танцюєм, і співаєм.

Ой, барвіночку- барвінку,

Ти найкращий серед квітів,

А у нашій з вами групі

Найщасливішії  діти.

 

Проблемна тема Андрощук Зої Никодимівни: «Розвиток  інтелектуальних  здібностей  дошкільників в  ігротеці  розвивальних  ігор»

Педагогічне кредо: “Педагогіка, розвиваючи в дитині майбутню людину, не повинна забувати, що дитинство – також період життя, і часто найкращий його період”.    К.Д.Ушинський

Завдання роботи:

  • Забезпечити предметно – ігрове середовище;
  • іграми та іграшками відповідно віку дітей;
  • Розвивати та виховувати елементарну ігрову культуру поведінки: дотримуватися правил гри, гратися з іншими дітьми, доводити розпочату гру до кінця;
  • Розширювати та уточнювати активний словник дітей про ігровий характер дій, що забезпечує інтерес, позитивне ставлення до пізнання, добрий настрій;
  • Формувати вміння називати свою ігрову роль, обирати іграшки для неї,предмети замінники, виконувати роль послідовно, дотримуючись подій реального життя;
  • Заохочувати до наслідування дій людей, які оточують дітей;
  • Сприяти розвитку дитини пізнавальної активності за допомогою творчих ігор.

 

В групі активно впроваджується в освітній процес технологія «Палички Кюїзенера». Бельгійський вчитель початкової школи Джордж Кюїзенер (1891-1976) розробив універсальний дидактичний матеріал для розвитку у дітей математичних здібностей. У 1952 році він опублікував книгу «Числа і кольори», присвячену своєму навчальному посібнику. Палички Кюїзенера – це набір паличок для лічби, які ще називають «числа в кольорі», «кольоровими паличками», «кольоровими числами», «кольоровими лінієчками». У наборі містяться чотиригранні палички 10 різних кольорів і довжиною від 1 до 10 см. Розробив Кюїзенер палички так, що палички однієї довжини виконані в одному кольорі і позначають певне число. Чим більша довжина палички, тим більше числове значення вона виражає. Палички Кюїзенера для лічби є багатофункціональним математичним посібником, який дозволяє «через руки» дитини  формувати поняття числової послідовності, складу числа, відношень «більше – менше», «право – ліво», «між», «довше», «вище» і багато іншого. Залучення дітей до роботи за даною технологією сприяє розвитку дитячої творчості, розвитку фантазії і уяви, пізнавальної активності, дрібної моторики, наочно-дієвого мислення, уваги, просторового орієнтування, сприйняття, комбінаторних і конструкторських здібностей.

Міні – музей гончарства, створений в групі, має на меті розширити знання дітей про українські народні традиції, ремесла, одне з яких – гончарство; ознайомити з керамікою, гончарством, способами роботи з глиною; звернути увагу на те, як прикрашені вироби з глини, закріпити властивості глини, як природного матеріалу; викликати інтерес до гончарства, як давнього виду народного декоративно – ужиткового мистецтва; формувати інтерес до свого краю, національного мистецтва; виховувати національну культуру, національну свідомість та естетичний смак. Діти разом з батьками збирають інформацію по різні  гончарні вироби, розповідають про це своїм одноліткам, з задоволенням проводять екскурсії для молодших дошкільнят, за бажанням розглядають експонати, обговорюють  їх особливості. Матеріал музею вибудовується поступово, у міру отримання нової інформації.

Наша група:

Галерея зображень
error: Content is protected !!